fredag 20. juni 2008

Rich The Factor


Jeg hørte hørt om Rich The Factor for ca.10 år siden. Av en merkelig grunn så fikk jeg for meg at jeg ikke digga musikken hans,men når jeg tok frem et par eldre skiver av mannen for 2 uker siden ble jeg blown away! Her fikk jeg kule beats, saucy game og en cool flow. Mannen er en legende fra Kansas City som tidlig starta å jobbe med folk fra det the bay. Han var også signa en god stund til Get Low(J.T sitt label). Jeg synes du skal ta deg en tur innom myspacen siden til Rich the factor og gjøre deg kjent med musikkens hans. Hvis du ikke sjekker ut musikken hans så går du glipp av noe straight hard mobbstyle slappers! Siden jeg er fyllesyk og snill så laster jeg opp et par låter til deg..

Peep myspacen til Rich her: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=52355425

Noen sanger med K.C legenden kan du laste ned her: http://rapidshare.com/files/123699832/rich.rar.html



litt video av Rich The Factor

Ingen kommentarer: