mandag 28. juli 2008

Dj Sholo og Latex Diamond i Norge































Da fikk vi Sholo og Diamond trygt hjem igjen! Vi har hatt noen utrolige fete dager! Jeg hente gutta natt til Tordag og innlosjerte de på eplegården til morra mi.. Jeg fant fort ut at Diamond og Sholo var noen super hygglige karer! På Torsdag så dro vi igang bbq på gården med masse godt på grillen.. Etter masse god mat og presse folk på besøk så bar det ned til Drammen for drinks og pissprat. Så det ble helt klart en fin og fuktig kveld! På lørdag tok jeg de på sightseeing rundt i Oslo.. De synes Oslo var the shit og ble super stoka på alle de fine damene. Men det er jo ikke tull at Oslo er the shit om sommern(synes nå jeg i alle fall).. Etter masse spankulering og en bedre middag kom vi oss ned på Fugazi der vi skulle gjøre konsert og dj sett. Lucky dro det hele gang med fet p og g funk før jeg tok over med that real gangsta shit. Så dro Sholo og Dimond på med en utrolig tight konsert. Gutta leker ikke stizzore! Etter konserten spilte jeg og Lucky opp til dans. Kult at det dukka opp så masse folk! Vi er helt klart kjempe fornøyd med Fugazi kvelden.

På Lørdag våkna vi opp fyllesyke og jævlige etter vin drekking til ukristelige tider, men vi kom oss jo ned til Drammen etter hvert. Lucky hadde hooka opp spillejobb på Glass som er et spisested/club i Drammen by. Dette utvikla jo seg til en legendarisk kveld i Drammen. Lucky dro det hele igang før Sholo blåste taket av mufuckern! Jeg og Diamond tok av oss øl drikkinga + at vi var litt på micèn. Glass ble packed og det var sykt masse eye candy i huset! Etter Glass så var det bare å få gutta på Flybussen til Gardermoen.

Vi er kjempe fornøyd med helga og jeg er kjempe glad for jeg har fått med to utrolige kule kompiser fra Madrid.

Ps: Vi skal jobbe mere med disse flotte folka.

Ingen kommentarer: