mandag 22. desember 2008

Dansk RÆÆÆB.


Jeg tenkte jeg skulle poste noen vids av Danske artister som vi Hella Saucy gutta liker. Jeg satt også å tenkte på hva som skjer med norsk rap om dagen(er vell et par 3 stk. som gjør spennende ting). Spør du meg så er norske rap scena ganske så døll. Det kan jo også være at jeg er har blitt for gammel, sær eller bare ikke skjønner meg på greia. Skal ta oss en titt på hvordan de gjør det i våres pils drikkende, pølsespisende og en gang liberale naboland Danmark.

L.O.C. - xxx couture


Se hvordan L.O.C gjør det


L.O.C. - Få Din Flask' På


Loc leker ikke butikk(fy faen)


USo- IKK`Å


Johnson Det Passer


Johnson & Malone - Johnson & Malone


Suspekt Sut den op fra slap


Den Gale Pose- Der


Den Gale Pose - Den dræbende joke



Cas feat. Jokeren-Selv Venner


Jokeren- godt taget


Street Mass


CAS- En ny dag


KBH Kartel-KBH Anthem

Ingen kommentarer: