tirsdag 5. mai 2009

Nytt Lars album ute NÅ!


Da var nye Lars albumet ute. Skiva går ved navnet D' E Glede, og ved første gjennomlytting høres dette riktig så fett ut. Gleder meg til å bumpe skiva utover uka. De som anmelder musikk for dagspressen har gitt skiva lunken kritikk. Spørsmået jeg stiller meg er hvordan dagspressens anmeldere sitter på kompetansen til å anmelde denne skiven?! Jeg setter en 10èr på at de har like mye snøring på west coast som jeg har på country musikk. Sug min snabel bitches!

Skiva finner du rundt i hele landet, og du kan seff kjøpe den på I-tunes.
http://www.itunes.com/larsvaular

Releasepartyet til Lars går ned på Blå den 23 Mai, og Hella Saucy skal spille gangsta shit før og etter konserten.

Støtt Norsk kvalitetsmusikk. Kjøp skiva til Lars Vaular!

1 kommentar:

Anonym sa...

skiven har faen ikke fått lunken kritikk.

tre femmere (mann, bt, dagsavisen), 2 firere (aftenposten, dagbladet).. og en sekser i den der bygdeblekka i bergen hehe.