fredag 18. september 2009

TOO SHORT


Nå er det en liten stund siden Short Dog var i byen og gjorde den konserten jeg ikke fikk med meg pga av spælling andre steder. Det som satt meg ut var alt der rare folk sa etter konserten. Oii Oii konserten var sykt fet. Konserten sugde som faen. Det jeg tror er at 70% av de som var nede påå Blå denne kvelden var noen fittesleikere og hipstertryner, som ikke viste helt hva de gikk til. Men igjen, dette er jo noe bare jeg tror. Og jeg tror masse rart.

Her får du i alle fall litt news/drit fra TMZ

: http://www.tmz.com/videos?********=t...e-9e60dd6d0bf8

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, rett etter Short hadde gått av scena, stakk vi rundt hjørnet for å fyre litt, da kom det en kar som var tydligvis jævli forbanna. "FY FAEN, BETALTE JEG 400 SPENN FOR Å HØRE PÅ EN JÆVLA NEGER STÅ DER Å BANNE I EN TIMES TID"

fuuuuuuuuck det mann, du så nettop en legende. Folk vet ikke bedre.