mandag 17. november 2008

THE CUDDIELATION


Da er mixtapen jeg mixtape Cuddie Mack presents: The "Cuddielation" som jeg jeg har planlagt i flere år offisielt er " in the works" Tapen kommer til å inneholde exlusivs fra artister som Jørg1 fra legendariskeTungtvann,mannen med best flows i Norge Oral B, kompisene mine fra Madrid, Spania Dj Sholo og Diamond,fete beats fra norges råeste produsent Big Ice, god gutten Faen Hell fra Løten tidligere kjent som Rasshølet fra Løten, g-funk ikonet AELPéACHA fra Paris og Bergens egen Pete`n fra A-laget. Musikken ellers blir flott mobb style og ikke se bort fra at det dukker opp et par skits.. Du skal ikke se bort fra at Hella Saucy medlem Kyrre Krunk dukker opp her og der. Jeg har ikke satt noen slipp dato,men det er ikke veldig umulig at den kommer ca. rett etter jul. Kom gjerne med feedback på coverert og på hvem artister jeg har med og eventuelt bør ha med. Chatten er til for å brukes jenter og gutter!

For dere som ikke kjenner til Aelpeacha så kan du jo sjekke ut denne vidden.. Helt sykt fete greier i mine ører og øyne.


Ingen kommentarer: